Kolbuszowa 2.0 – druga odsłona




Za nami druga edycja konferencji Kolbuszowa 2.0. Czas na podsumowania. A jest co podsumowywać, bo w piątek (20.04) w budynku Fundacji na Rzecz Kultury Fizycznej i Sportu w Kolbuszowej nie zabrakło wrażeń, ciekawych prelekcji i super nagród. Jedną z nich był… lot szybowcem.

Jako pierwszy wystąpił Krzysztof Marzec, właściciel agencji Deva Group, specjalista i certyfikowany trener Google AdWords, a także organizator konferencji semKRK w Krakowie. W swojej prezentacji skupił się na tym „jak mądrze wydawać pieniądze w AdWords”. Każdy kto zajmuje się tą tematyką zadaje sobie pytanie: jak nie marnować pieniędzy i sprawić, aby efekt reklam był jak najlepszy? Krzysztof przedstawił 7 podstawowych błędów w AdWords. Podpowiedział również jak mierzyć efekt swoich reklam.

Krzysztof Marzec




W swojej prezentacji skupił się na modelu atrybucji, a także zwiększeniu ilości telefonów. Prelegent podkreślił jak bardzo są ważne odpowiednio dobrane słowa kluczowe, pokazał w jaki sposób optymalizować kampanię, a co najciekawsze, zwrócił uwagę na rozsądne gospodarowanie budżetem. Krzysztof Marzec na sam koniec przedstawił najciekawsze smaczki ze świata marketingu internetowego.

Drugim prelegentem była Joanna Tymowicz. Jej prezentacja „Lojalność, relacje, zaufanie, czyli dlaczego social media mogą pomóc w sprzedaży?” w jasny sposób zobrazowała jak budować społeczności w social mediach. Joanna jest Client Service Director w agencji marketingowej Ideo Force. Dzięki Joannie można było przekonać się jak złe administrowanie fanpage’em na Facebooku może doprowadzić do negatywnej opinii dla firmy. Joanna Tymowicz radziła, w jaki sposób edukować użytkowników, angażować ich, by poprzez te działania nawiązywać relacje i utrzymywać z nimi kontakt.

Joanna Tymowicz




Jako trzeci wystąpił Piotr Kantorowski, który na co dzień jest przedsiębiorcą i radcą prawnym. Regularnie prowadzi podcasty, które edukują w zakresie prawa biznesu. Dzięki Piotrowi dowiedzieliśmy się jak funkcjonować powinna firma w internecie. Jak odpowiednio według przepisów prawa powinna brzmieć się nazwa firmy oraz jak dobrać nazwę firmy, tak by nie wprowadzała klienta w błąd. Piotr radził, że bardzo dobrym posunięciem będzie weryfikacja znaku towarowego. Prelegent podsunął wiele ciekawostek z zakresu e-mail marketingu oraz praw autorskich i majątkowych.

Piotr Kantorowski i Paweł Kosmala

Ostatnim prelegentem był Marcin Rudzik z agencji e-commerce Brand Active. Trener z e-handlu w jednostce szkoleniowej – PowerLAB. Marcin bardzo dobrze omówił proces składania zamówienia, poprzez obsługę klienta od przyjęcia zamówienia do momentu dostarczenia przesyłki przez kuriera. Marcin duży nacisk kładł na relację między sklepem a kupującym i podał wiele przykładów, które mogą zepsuć odbiór firmy w oczach klienta. Prelekcja była bogata w wiele przykładów i sytuacji.

Marcin Rudzik




Zdjęcia z konferencji można obejrzeć TUTAJ.

Organizatorem wydarzenia był Paweł Kosmala, który już teraz zaprasza wszystkich na następną edycję konferencji Kolbuszowa 2.0, która odbędzie się po wakacjach.

3 Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.




Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.