Od ponad 10 lat pracuję w szeroko pojętym e-biznesie. Przez ten czas miałem okazję zobaczy jak firmy osiągają sukces w Internecie, jak również gdzie popełniają błędy. Miałem też okazję współtworzyć e-commerce, który obecnie jest w polskiej czołówce jeśli chodzi o swoją kategorię. A mieści się w Kolbuszowej. Prowadzę również sklep internetowy którego jestem współwłaścicielem. Opiekuję się również kilkoma firmami, które wchodzą w świat e-handlu lub dopiero zaczynają.
Wiedza jak działać w Internecie u kolbuszowskich przedsiębiorców jest nadal bardzo mała. Większość firm nie ma choćby darmowej wizytówki w Google. Ich strony na Facebooku praktycznie nic nie publikują. A przecież nie chodzi o to żeby mieć fanpejdże, tylko żeby publikować na nich wartościowe informacje, które pozwolą im dotrzeć ze swoją ofertą do potencjalnego klienta.
Pomysł organizowania w Kolbuszowej cyklicznych spotkań dotyczących działalności w Internecie zrodził się w mojej głowie kilka lat temu, ale dopiero teraz mam możliwości jego realizacji. Projekt Kolbuszowa 2.0 ma być formą edukacji i pokazania ludziom, jakie możliwości daje prowadzenie firmy przy wsparciu Internetu i jak w ten sposób można dotrzeć z swoimi usługami czy produktami do klientów.
Udział w konferencji Kolbuszowa 2.0 jest bezpłatny, jednak wymaga rejestracji na wydarzeniu przez Facebooka. Startujemy 23 lutego 2018 roku, o godzinie 18:00. Link dostępny TUTAJ.
Przewiduję 4-6 prelegentów. Jednym z nich jest Marcin Tkaczyk – Brand Designer z Rzeszowa. Będziemy z nim rozmawiać m.in. o content marketingu, czyli jakie treści publikować by pozyskiwać klientów.
Swoją obecność zapowiedział też współzałożyciel jednej z większych agencji interaktywnych w Polsce, który pochodzi z Kolbuszowej. Lista wszystkich prelegentów i tematów będzie dostępna już niedługo.
Serdecznie zapraszam
Paweł Kosmala