Solidna dawka wiedzy z 3 edycji konferencji o marketingu internetowym Kolbuszowa 2.0 wciąż popycha do działania, tymczasem szykuje już się odsłona czwarta! Tym razem, organizator wydarzenia, Paweł Kosmala zapowiedział powrót do korzeni, jeżeli chodzi o formułę spotkania.
W swoich początkach Kolbuszowa 2.0 miała być spotkaniem wypełnionym wiedzą, ale i luźną atmosferą – przy piwie. Taka też będzie kolejna edycja.
Kolbuszowa 2.0 vol 4, bo o niej mowa, odbędzie się 28 lutego w Kolbuszowej, w klimatycznym pubie La Zizanie w Galerii nad Nilem. Uczestnicy konferencji będą mogli wysłuchać wystąpień prelegentów, związanych ze światem biznesu i marketingu internetowego.
Na konferencji wystąpi czterech prelegentów. Będą to przedstawiciele takich firm jak Devagroup, Onet.pl, Surfer SEO czy PowerLAB. Kto to dokładnie będzie?
- Paweł Szczyrek – Ideo Force
Paweł jest Creative and Content Managerem w firmie Ideo Force. W swojej pracy zajmuje się między innymi tworzeniem chatbotów i to właśnie nimi zajmie się na swojej prelekcji. Czy e-commerce bez chatbotów skazane jest na porażkę? – tak brzmi temat jego prelekcji.
- Łukasz Kołodziejczyk – Onet.pl
Swoje doświadczenie związane z Traffic Analytics, czyli analizą ruchu przedstawi Łukasz Kołodziejczyk, analityk i specjalista SEO na co dzień pracujący w Onet.pl.
- Łukasz Suchy- Devagroup
Łukasz Suchy to specjalista SEO z Devagroup i autor poczytnego, branżowego bloga seostation.pl. Bazując na swoim doświadczeniu opowie jak robić SEO aby było naprawdę skuteczne.
- Maciej Chrzanowski – trener PowerLAB, właściciel start-upu TAMT
Jakie są trendy w rozwoju biznesu na lata 2019 -2020? O tym opowie Maciej Chrzanowski, przedsiębiorca i naukowiec Politechniki Rzeszowskiej, a także konsultant biznesowy.
- Michał Suski – Surfer SEO
Michał Suski, współtwórca innowacyjnego narzędzia Surfer opowie o linkach, czyli niby prostej rzeczy która ma tak potężne znaczenie w skutecznym pozycjonowaniu.
Kolbuszowa 2.0 to konferencja która powstała jako wyraz zamiłowania do marketingu internetowego. Ideą jest szerzenie wiedzy na temat wszelkich zagadnień związanych z e-commerce. Smakowita porcja świeżej, wartościowej wiedzy serwowanej przez specjalistów, podana w akompaniamencie wspaniałej atmosfery to powód, dla którego udział w niej biorą osoby z rozmaitych zakątków Polski.
Z prelekcji na konferencji czerpać mogą nie tylko osoby osoby związane z branżą e-commerce! Skorzystają wszyscy zainteresowani tym, jak zwiększyć widoczność swojej firmy w internecie, jak okiełznać SEO lub po prostu ciekawi tego co nowego w świecie marketingu. Ta konferencja to nie tylko możliwość chłonięcia wiedzy od specjalistów, ale i okazja do spotkania ciekawych ludzi.
Link do profilu Kolbuszowa 2.0 na FB – TUTAJ.
Link do wydarzenia na FB – TUTAJ.
Bilety do kupienia – TUTAJ.