Nie milkną echa wydarzenia Kolbuszowa 2.0. Mowa o konferencji, której tematem przewodnim był szeroko pojęty marketing internetowy. W spotkaniu, które odbyło się na sali konferencyjnej przy kolbuszowskim stadionie, wzięło prawie sto osób. Pomysłodawcą i organizatorem przedsięwzięcia był kolbuszowianin, Paweł Kosmala, który na co dzień pracę programisty łączy z marketingiem internetowym. W sieci pojawiła się krótka relacja wideo z tego wydarzenia. Oto ona:
Podobne artykuły
Statuetki z Kolbuszowej dla zwycięzców Pucharu Świata w skokach narciarskich
Dziś (25.01) w Zakopanem odbył się Puchar Świata w skokach narciarskich. Niestety, mimo kosmicznego skoku Dawida Kubackiego, Polacy uplasowali się dopiero na piątym miejscu. Wygrali Niemcy, srebrny medal zdobyła Norwegia, brązowy zaś Słowenia. Wszyscy oni […]
Sklep internetowy z Kolbuszowej na 203. pozycji w Polsce spośród 87 489 sklepów online
Sklep internetowy ePrezenty.pl zajął 203. miejsce spośród 87 489 sklepów online w Polsce w raporcie “e-commerce w Polsce 2021. Sklepy internetowe z najlepszym SEO” wykonanym przez firmę Senuto. Wysoka pozycja sklepu internetowego to owoc wieloletniej […]
Za nami czwarta edycja konferencji Kolbuszowa 2.0, tym razem rozmawiano „o internetach przy piwie” [ZDJĘCIA]
W czwartek (28.02) odbyła się czwarta edycja konferencji Kolbuszowa 2.0. To wydarzenie dla zainteresowanych marketingiem internetowym. Swoje prelekcje przedstawiają na nim specjaliści w swoich dziedzinach dzieląc się wiedzą na temat SEO, e-commerce i nie tylko. […]
Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis