Kolbuszowa 2.0 – tak było [ZDJĘCIA]




 Prawie sto osób, w tym byli goście z Tarnobrzega, Rzeszowa a nawet Łańcuta, wzięli udział w wydarzeniu Kolbuszowa 2.0, które miało miejsce w piątek (23.02) na sali konferencyjnej przy stadionie. Tematem przewodnim był szeroko pojęty marketing internetowy. Pomysłodawcą i organizatorem był Paweł Kosmala, który na co dzień pracę programisty łączy z marketingiem internetowym.




Pierwsza prezentacja dotyczyła brandingu, którą przedstawił Marcin Tkaczyk. Z prezentacji mogliśmy się dowiedzieć jak uwolnić potencjał marki i jak zwiększyć jej rozpoznawalność w Internecie. Tu po Marcinie swoją prezentację przedstawiła Paulina Opiela, która przedstawiła elementy strategii w Content Marketingu, czyli co możemy publikować w Internecie, by przyciągnąć uwagę klienta.




Następnie na scenie stanął Kamil Tylutki, który uczył jak wykorzystać video do zdobywania klientów. Kolejnym prelegentem był adwokat Michał Tuszyński. Dzięki niemu dowiedzieliśmy się jak przygotować się do zmian w ustawie o ochronie danych osobowych, a przede wszystkim czym dokładnie jest RODO.

Na sam koniec zostało dwóch prelegentów, jednym z nich był Maciej Zagórowski, współzałożyciel i prezes agencji interaktywnej FEB. Maciej zaprezentował nam 3 etapy tworzenia projektów internetowych i podpowiedział z co wpływa na rozwój każdego start up’u, czyli zespół.  Jako ostatni wystąpił Damian Nowak doradca oraz lokalny lider w projekcie Google Internetowe Rewolucje. Zaprezentował jak powinna odpowiednio wyglądać wizytówka w Google Moja Firma.




























































 

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.




Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.