Za nami czwarta edycja konferencji Kolbuszowa 2.0, tym razem rozmawiano „o internetach przy piwie” [ZDJĘCIA]




W czwartek (28.02) odbyła się czwarta edycja konferencji Kolbuszowa 2.0. To wydarzenie dla zainteresowanych marketingiem internetowym. Swoje prelekcje przedstawiają na nim specjaliści w swoich dziedzinach dzieląc się wiedzą na temat SEO, e-commerce i nie tylko.

Dzięki zaangażowaniu organizatora, Pawła Kosmali i pozytywnemu odbiorowi uczestników konferencja urosła do miana wielkiej imprezy, a Kolbuszowa zyskała miano stolicy marketingu internetowego.

Tym razem całe wydarzenie utrzymane było w luźnej, barcampowiej atmosferze, o czym świadczyła sama nazwa tej edycji „O internetach przy piwie”. Założenie było takie, że tym razem konferencja ma mieć nieco mniejszy wymiar… tymczasem udział wzięło w niej niemal 100 osób głodnych wiedzy z zakresu SEO, analityki internetowej i link buildingu.




Swoje prelekcje wygłosiło pięcioro prelegentów. Artur Pajkert z linuxcom.pl przedstawił prelekcję o tajemniczym temacie „Hakowanie umysłów”. Nakreślił, jak za pomocą odpowiednio skonstruowanych komunikatów wpływać na odbiorców naszej strony internetowej, czy maili. Wiedza ta z pewnością znajdzie zastosowanie w marketingu.

Kolejnym prelegentem był Łukasz Suchy, doświadczony specjalista SEO z DevaGroup. Opowiedział jakie działania warto podjąć, aby SEO było naprawdę skuteczne. Doradził, że warto zrobić plan i zająć się tematem optymalizacji z każdej możliwej strony, aby osiągnąć jak najlepsze wyniki.

O czatbotach opowiedział Paweł Szczyrek z IdeoForce. Okazuje się, że czatboty stają się wszechobecne, a co za tym idzie coraz bardziej wyspecjalizowane. Wykorzystują możliwość personalizacji, co przekonuje użytkowników. Paweł opisał ich rodzaje i zaprezentował możliwości.





Kto zaczął interesować się pozycjonowaniem stron, ten wie jak ważne jest pozyskiwanie linków. Szerzej o tym temacie opowiedział Michał Suski, współtwórca narzędzia SurferSEO. Wyjaśnił jakie linki są wartościowe, a jakie nie i przedstawił przykładowe strategie na pozyskiwanie linków do strony.

Ostatnim prelegentem był Łukasz Kołodziejczyk, specjalista SEO z Onet.pl. Zajął się on tematem analityki internetowej. Pokazał, że warto skupić się na potrzebach użytkownika i jego celach, aby planować skuteczne działania marketingowe.





Konferencje Kolbuszowa 2.0 zawsze cechowała świetna atmosfera. Ta edycja jest szczególna. Zawiązały się nowe znajomości i zewsząd było słychać dyskusje na temat marketingu internetowego. Kolbuszowa 2.0 znów dała o sobie znać w internetach. Cała fotorelacja z wydarzenia jest do obejrzenia TUTAJ.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.




Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.