W czasie epidemii koronawirusa sporo emocji wzbudza działalność Urzędu Miejskiego w Kolbuszowej. Najwięcej skarg dotyczy załatwiania spraw za pośrednictwem Internetu. Do tematu na ostatniej sesji Rady Miejskiej odniósł się Krzysztof Matejek, sekretarz gminy.
– Urząd Miejski działa w sposób naturalny. Wprowadziliśmy jednak pewne ograniczenia. Petenci nie są wpuszczani do środka. Ich obsługa odbywa się w przedsionku. Działa kasa. Czynny jest również oddział naszego urzędu przy ulicy Piekarskiej – mówił sekretarz Krzysztof Matejek.
Odniósł się on też do skarg dotyczących załatwiania spraw w magistracie za pośrednictwem Internetu. – Wszystkie wnioski kierowane do nas w ten sposób rozpatrywane w normalny sposób – przekonywał Matejek. – Działamy w nadzwyczajnym czasie. Niektóre referaty są mniej obciążone, inne bardziej. W tych drugich mogą się pojawić drobne pomyłki. Staramy się je naprawiać. Czasem jest to błąd ludzki, czasem zawini system. Nie było jednak sytuacji, żeby jakakolwiek sprawa nie została załatwiona.