Jak sprzedawać w Internecie, czyli druga edycja konferencji Kolbuszowa 2.0




Już niedługo, bo już w ten piątek (20.04) odbędzie się druga edycja konferencji Kolbuszowa 2.0. Tym razem na scenie wystąpi czterech prelegentów, którzy będą krok po kroku zagłębiać gości w tajniki marketingu internetowego. W tej edycji tematem wiodącym jest firma w sieci.

Na scenie będzie można posłuchać wykładu Joanny Tymowicz pt. „Lojalność, relacje, zaufanie, czyli dlaczego social media mogą pomóc w sprzedaży”. Joanna pokaże jaki wpływ media społecznościowe mają na wizerunek marki oraz jak bardzo działania w social media marketingu są skuteczne w zdobywaniu nowych i utrzymaniu stałych klientów. Joanna na co dzień pracuje w agencji marketingowej Ideo Force w Rzeszowie i pełni stanowisko Client Service Director.





Z pewnością ciekawym tematem będzie prelekcja radcy prawnego, Piotra Kantorowskiego, który przedstawi temat „Jak nie prowadzić działalności w e-commerce”. Piotr jest z powołania prawnikiem biznesu, zaprezentuje wszystkie ciekawostki i smaczki prawne ze świata sklepów internetowych. Ma też spore doświadczenie. Po zakończonej prelekcji, będzie można zadawać pytania.





Tego samego dnia, w którym odbędzie się konferencja, będzie można również wziąć udział w warsztatach Google AdWords, które poprowadzi Krzysztof Marzec. Prelekcja pod tytułem “Jak mądrze wydawać pieniądze w AdWords”, będzie należała do Krzysztofa, który na scenie będzie trzecim prelegentem. Krzysztof jest właścicielem agencji DevaGroup. Pracował dla Allegro.pl, DaWanda.pl, Interia.pl lub Grupa RMF. Swoje bogate doświadczenie przedstawi na konferencji Kolbuszowa 2.0.





Ostatnim prelegentem będzie Marcin Rudzik, właściciel agencji ecommerce Brand Active oraz dwóch sklepów internetowych. Marcin zaprezentuje temat pod tytułem “Customer Experience – gra o zaufanie i lojalność kupujących.” Dowiesz się jak budować relację z klientem oraz jak zyskać ich zaufanie.




Konferencja Kolbuszowa 2.0 niebawem, a tymczasem sięgnij po bilet, który wciąż jest dostępny TUTAJ. Wystarczy, że kupisz wejściówkę i będziesz mógł uczestniczyć w jednym z najciekawszych spotkań tej wiosny o marketingu internetowym. A tak było podczas pierwszej edycji:

Kolbuszowa 2.0 – Edycja druga jak sprzedawać w sieci

Najbliższa konfernecja już 20 kwietnia https://www.facebook.com/events/2098311847071039/Bilety do nabycie na https://kolbuszowa20.evenea.pl/ w cenie 20 zł

Opublikowany przez Kolbuszowa 2.0 – konferencja o marketingu i internecie nad rzeką Nil 7 marca 2018

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.




Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.